Forum Współpracy Międzyzakonnej

to Jednostka Wydzielona Konferencji Wyższych Przełożonych Zakonów Męskich w Polsce

Forum Współpracy Międzyzakonnej zostało powołane w 2009 r. To jednostka gospodarcza Konferencji Wyższych Przełożonych Zakonów Męskich w Polsce, której celem jest tworzenie platformy współpracy wspólnej dla wszystkich podmiotów zakonnych i kościelnych w Polsce, w tym  Platformy Zakupowej.

Forum działa w ramach Konferencji, występuje w obrocie gospodarczym w imieniu Konferencji i na jej rachunek, na podstawie stosownych pełnomocnictw. Na powyższych zasadach Forum może nabywać i zbywać prawa, środki trwałe i wartości niematerialne.

Działalność Forum przyniosła szereg korzyści zakonom, w tym m.in.:

Oszczędności finansowe przez wspólne zakupy z rabatami i niższe ceny usług, przy zachowaniu bardzo dobrej jakość oferowanych usług i produktów.

Znaczne wsparcie sióstr klauzurowych, poprzez programy współpracy z Orlen SA, Kawa-zakonna.pl oraz Bracia Dąbrowscy, w 2024 roku kwota wsparcia wyniosła 227 541,48 zł, wobec 219 811,74 zł w roku 2023.

Utworzenie własnej grupy zakupowej, konkurencyjne ceny, przejrzyste warunki współpracy bez zobowiązań finansowych i czasowych. 

Oszczędność czasu ekonoma, współpraca między zakonna, szkolenia, pomoc i przekaz informacji.

Historia

Forum Współpracy Miedzyzakonnej zostało powołane dekretem z 31.07.2009 roku na podstawie Uchwały Zgromadzenia Plenarnego Konferencji Wyższych Przełożonych Zakonów Męskich (KWPZM), które odbyło się 13.05.2009 roku w Krakowie. Statut został zatwierdzony 29.09.2009 roku przez Konsultę KWPZM.

więcej

Forum uzyskało osobowość prawną na podstawie decyzji Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego 27.08.2009 roku. Urząd Statystyczny w Warszawie 16.10.2009 roku nadał regon: 040123438-00026 (rozwinięcie regonu KWPZM jako jednostki podległej). Natomiast NIP 6762413011 został nadany przez Naczelnika Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto, 15.02.2010 roku na podstawie decyzji Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z 29.12.2009 roku, która uznała Forum „za odrębny podmiot podatkowy”.

W latach 2010-2013 Forum było administrowane przez Opactwo Benedyktynów w Tyńcu i wyznaczonego przez Benedyktynów dyrektora. Od 26.04.2013 roku do dzisiaj jest ono w administracji KWPZM, dlatego też buro Forum znajduje się w siedzibie KWPZM w Warszawie, choć księgowo jest administrowane w Krakowie. Pierwszym dyrektorem z mocy Konferencji był ks. Piotr Ciepłak MS (2013-2019).

Kontakt

Forum Współpracy Międzyzakonnej

Dyrektor Forum – o. Robert Wawrzeniecki OMI
[email protected]

Siedziba Forum:
ul. Benedyktyńska 37, 30-398 Kraków

Adres do korespondencji:
Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa

NIP: 676 24 13 011
REGON: 040123438-00026

 

Obecnie Forum Współpracy Międzyzakonnej współpracuje z następującymi podmiotami:

Pobierz oferty aktualne na czerwiec 2025 →

TUW PZUW

UBEZPIECZENIA
zobacz ofertę

TUW PZUW zapewnia kompleksową ochronę ubezpieczeniową ponad 120 instytucjom kościelnym, w tym diecezjom, zakonom, fundacjom i stowarzyszeniom, a także Konferencji Episkopatu Polski. Oferuje atrakcyjne ubezpieczenia majątkowe i odpowiedzialności cywilnej, a także zdrowotne, podróżne i komunikacyjne. Ubezpieczane przez TUW PZUW instytucje kościelne są od 2018 roku zrzeszone w Związku Wzajemności Członkowskiej Św. Antoni. Szczegóły oferty na stronie internetowej TUW PZUW https://www.tuwpzuw.pl/tuw-oferta/instytucje-koscielne i w ofertach specjalnych na www.zyciezakonne.pl.

ORLEN S.A.

PALIWA, GAZ, PRĄD
zobacz ofertę

ORLEN SA – TAŃSZE PALIWA. Chcesz tankować taniej i wygodniej? Skorzystaj z atrakcyjnych programów rabatowych ORLEN S.A. — FLOTA i BIZNESTANK — i ciesz się oszczędnościami na każdej stacji ORLEN i BLISKA w Polsce oraz za granicą!

Program FLOTA – oszczędność 16 groszy na litrze paliwa! Rabat 16 groszy na litrze (benzyna, olej, gaz), płatność bezgotówkowa, odroczona faktura, ok. 3 000 stacji na terenie kraju i za granicą; możliwość płacenia za autostrady kartą FLOTA, e-TOLL lub Videotolling. Mobilne płatności przez
aplikację mFLOTA. Dodatkowe zniżki i usługi, np. myjnia, gastronomia, parkowanie w strefie MobiParking.
Ładowanie samochodów elektrycznych i gwarancja jakości tankowanego paliwa.

Program BIZNESTANK. Jeszcze więcej rabatów i korzyści! Rabat 16 groszy na standardowe paliwa: Efecta 95, Efecta ON, LPG. Rabat 20 groszy na paliwa premium: VERVA 98, VERVA ON.
Dodatkowo: Zniżki na myjnię automatyczną i odkurzacz samoobsługowy. Płatność po zatankowaniu i gwarancja jakości paliwa.

Dodatkowe korzyści: 1 grosz z każdego litra przekazywany przez FWM na wsparcie dla sióstr klauzurowych. Wygodny system kart rabatowych dla osób duchownych, zakonnych i firm powiązanych z FWM. Nie czekaj! Dołącz do Orlen FLOTA i zacznij oszczędzać już dziś. Więcej informacji znajdziesz na www.zyciezakonne.pl.

INNPACT

PALIWA, GAZ, PRĄD
zobacz ofertę

INNPACT – Zakonna Grupa Zakupowa Energii i Gazu. Bardzo dobrze i owocnie rozwija się program wspólnego zakupu prądu i gazu dzięki wsparciu firmy INNPACT, zajmującej się kompleksową usługą optymalizacji kosztów energii i gazu, pod nadzorem komisji KWPZM ds. ekonomicznych. Od 2017 roku wspólnie negocjujemy ceny zakupu energii (prąd i gaz), jako jeden duży podmiot. W latach 2024-2025 energię będzie sprzedawała dostarczała Energa Grupa Orlen SA. W ostatnim czasie okazało się, że uczestnictwo w grupie zakupowej daje dodatkowe bezpieczeństwo w sytuacjach kryzysowych.

Rynek mediów energetycznych stał się bardzo skomplikowany i nieprzewidywalny, dlatego, aby podejmować dobre decyzje, potrzebny jest doradca, który wskaże rozwiązania optymalne i bezpieczne. INNPACT reprezentuje członków Grupy przed sprzedawcami, dbając o interes Zgromadzeń Zakonnych. Znając procedury i regulacje prawne, pomaga poruszać się w tej przestrzeni, która wymaga zastosowania specjalistycznej wiedzy.

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych

FINANSE I BANKOWOŚĆ
zobacz ofertę

GENERALI INVESTMENTS TOWARZYSTWO FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH S.A. – działa w Polsce od 1995 roku. Jesteśmy jednym z najstarszych towarzystw funduszy inwestycyjnych w kraju. Od 30 lat nieprzerwanie pracujemy na opinię solidnego i cenionego partnera inwestycyjnego. Nasza oferta wyróżnia się szerokim wyborem rozwiązań inwestycyjnych umożliwiających lokowanie nadwyżek finansowych. Są to m. in. fundusze inwestycyjne oraz programy emerytalne PPE i PPK, w ramach, których zapewniamy indywidualne wsparcie dedykowanego opiekuna. W procesie sprzedaży dokładnie wyjaśniamy specyfikę funduszy
inwestycyjnych. Przejrzysta komunikacja oraz wsparcie w obsłudze inwestycji są dla nas równie ważne, jak profesjonalne zarządzanie środkami naszych klientów.
Dodatkowo oferujemy wygodny dostęp do inwestycji online oraz możliwość udziału w edukacyjnych spotkaniach i webinariach, by pomóc naszym klientom w podejmowaniu świadomych decyzji finansowych. Więcej informacji o naszych usługach można znaleźć na naszej stronie internetowej www.generali-investments.pl lub poprzez kontakt e-mailowy: [email protected] oraz [email protected].
Więcej informacji o naszych usługach można znaleźć na naszej stronie internetowej www.generali-investments.pl lub poprzez kontakt e-mailowy: [email protected] oraz [email protected]

Pekao S.A.

FINANSE I BANKOWOŚĆ
zobacz ofertę

PEKAO SA to silna baza kapitałowa, wysoka rentowność; bezpieczny profil płynnościowy – w powiązaniu z wysokim poziomem kapitałów pozwala na dalszy solidny i stabilny rozwój; wieloletnie doświadczenie w relacjach z Klientami, poparte ofertą dla domów zakonów męskich i żeńskich oraz prowadzonych przez nie dzieł: domów pielgrzyma, sanktuariów, kościołów rektoralnych, szkół, szpitali, sekretariatów misyjnych; Szeroka gama produktów i usług finansowych z zakresu bankowości transakcyjnej, skarbowej.
Posiadanie rachunku w Banku Pekao S.A. to dostęp zarówno do bardzo szerokiej sieci placówek w całym kraju, jak
i możliwość zdalnego zarządzania finansami firmy za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Paribas

FINANSE I BANKOWOŚĆ
zobacz ofertę

Bank BNP Paribas wspiera jednostki Kościoła Katolickiego w codziennej działalności i zapewnia kompleksową obsługę bankową.
Co oferujemy?
• Szeroka gama produktów i usług, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb jednostek Kościoła Katolickiego.
• Profesjonalny zespół ds. obsługi Klienta, który codziennie dba o najwyższą jakość naszych usług.
• Całościowe wsparcie na każdym etapie współpracy, m.in. wybór i wdrożenie rozwiązań, które są dopasowane do Klienta.
• Opieka doświadczonych doradców i ekspertów, którzy są dostępni, na terenie całego kraju.
Zapraszamy do kontaktu e-mai: [email protected] więcej informacji na dedykowanej stronie

Bracia Dąbrowscy

ASORTYMENT LITURGICZNY
zobacz ofertę

DĄBROWSCY Centrum Zaopatrzenia Kościoła Od ponad 20. lat zajmujemy się kompleksowym zaopatrzeniem Kościołów w Polsce i na świecie. Zaufało nam już ponad 2500 Klientów w Polsce, a o jakości naszych produktów przekonali się również Klienci z 28 krajów na świecie.
Jesteśmy licencjonowanym producentem pieczywa liturgicznego oraz importerem win mszalnych. Zajmujemy się kompleksowym zaopatrzeniem podmiotów kościelnych. Nasz zakład mieści się na terenie Diecezji Radomskiej, w małej wsi Skórkowice. Z należytą starannością podchodzimy do pieczenia komunikantów i hostii. Cały proces odbywa się zgodnie z Prawem Kanonicznym. Jedynymi składnikami są woda i mąka pszenna. Zachęcamy również do odwiedzenia Piwniczki Dąbrowskich pełnej wybitnych win stołowych. Zapewniamy darmowe dostawy przez naszych handlowców przynajmniej raz w miesiącu. Więcej na: www.christiana-dabrowscy.com . Zapraszamy do współpracy parafie zakonne, dla których przygotowaliśmy korzystną ofertę we współpracy z Konferencją Wyższych Przełożonych Zakonów Męskich. Swoją działalnością wspieramy siostry klauzurowe – z treści porozumienia: „Nadto owocem porozumienia będzie wsparcie sióstr klauzurowych na zasadach w nim zawartych (przekazywane przez FWM)”.

Parafio

INTENCJE I DAROWIZNY ONLINE
zobacz ofertę

Intencje i darowizny dostępne online – to wizja, do której dążymy w aplikacji Parafio, która pozwala na pełne zarządzanie księgą intencji online z dowolnego urządzenia, a także łatwe przyjmowanie online intencji i darowizn od wiernych. W naszym rozwiązaniu to wierni mogą zdecydować, aby pokryć opłaty związane z płatnościami online – co sprawia, że nasze rozwiązanie może stać się dla zakonów praktycznie bezkosztowe. Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę www.parafio.com aby rozpocząć współpracę już dziś. Jesteśmy tutaj, aby wspierać Wasze codzienne zadania i pomagać w realizacji misji zakonnej.

Office Media

ASORTYMENT BIUROWY
zobacz ofertę

Forum Współpracy Międzyzakonnej (FWM) zainicjowało współpracę z firmą Office Media, która teraz oficjalnie dostarcza artykuły biurowe jako „rekomendowany dostawca” dla podmiotów zakonnych i kościelnych. W celu optymalizacji procesów zakupowych i zmniejszenia wydatków zalecane jest korzystanie z dedykowanej platformy zakupowej B2B (b2b.officemedia.com.pl), gdzie po zalogowaniu dostępne są specjalne warunki cenowe dla dużych odbiorców. W ramach współpracy przewidziano także wsparcie dedykowanego opiekuna handlowego, co gwarantuje efektywną i skuteczną obsługę. W przypadku dodatkowych informacji lub konieczności kontaktu prosimy o wysłanie e-maila na adres [email protected] lub kontakt telefoniczny +48 602 637 640.

Arcus S.A. (Kyocera)

ASORTYMENT BIUROWY
zobacz ofertę

Japońskie drukarki, kopiarki (mfp) Kyocera. Urządzenia do wysyłki korespondencji masowej Pitney Bowes. Urządzenia drukujące i kopiujące Kyocera są bardzo wytrzymałe, wydajne i tanie w eksploatacji (istnieje możliwość zakupu lub wynajmu). Więcej na: www.arcus.pl oraz www.kyocera.pl.

SIKORA Systemy informatyczne

SYSTEMY INFORMATYCZNE
zobacz ofertę

SIKORA Systemy informatyczne to firma, która specjalizuje się w tworzeniu, rozwoju i wdrożeniach systemów informatycznych dla kurii, zakonów, biur intencji, parafii, cmentarzy – obsługa działalności statutowej. Jest też autoryzowanym Partnerem enova365 oraz Comarch – wdrożenia i obsługa działalności gospodarczych. *Nowość – FiZak wersja na przeglądarkę. Kontakt za pośrednictwem FWM oraz www.karolsikora.pl

KP-System

NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA SPRZĘTOWE DLA SEKTORA SAKRALNEGO
zobacz ofertę

Nowoczesne rozwiązania sprzętowe dla sektora sakralnego działająca na rynku od 1991 roku, dostarcza innowacyjne rozwiązania
sprzętowe w ramach FMW. Oferujemy:
• projektory,
• monitory i monitory interaktywne,
• drukarki,
• sprzęt komputerowy oraz wszelkie akcesoria.

Długoletnia współpraca z takimi markami, jak Samsung, Epson, Dell, Lenovo czy Apple, pozwala dostarczać klientom sprzęt najwyższej klasy w korzystnych cenach. Doświadczony handlowiec pomoże w doborze odpowiedniego sprzętu oraz zapewni kompleksową obsługę posprzedażową i gwarancyjną. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 501 072 932, mailowego: [email protected] lub przez stronę internetową: www.kpsystem.pl​.

Lena Lighting S.A.

OŚWIETLENIE
zobacz ofertę

LENA LIGHTING S.A. jest jednym z liderów na rynku oświetlenia w Polsce, z 100% polskim kapitałem. Produkuje rozwiązania w zakresie profesjonalnych opraw oświetleniowych, wykorzystujących najnowsze, światowe rozwiązania technologii LED oraz sterowania oświetleniem. Więcej na: www.lenalighting.pl.

Makro

ASORTYMENT SPOŻYWCZY
zobacz ofertę

MAKRO – lider rynkowy branży HoReCa na terenie Polski, przygotowaliśmy dla Państwa potrzeb ofertę współpracy „szytą na miarę”. Oferujemy Państwu wyjątkowy cennik zawierający ponad 1600 artykułów, co tydzień odświeżamy cennik asortymentu Ultra Fresh (mięsa, ryby, warzywa, owoce), każdy obiekt ma przydzielony odroczony termin płatności oraz limit kredytowy.
Ceny w naszym cenniku są objęte głębokimi rabatami, sięgającymi do 30%.
Do każdego obiektu zostanie przydzielony przedstawiciel handlowy Makro, który będzie państwa pierwszym kontaktem w sprawach bieżących: okienka dostaw; lokalne, indywidualne cenniki; dostawy; zapytania asortymentowe.

Zamówienie mogą państwo składać w dwojaki sposób:
1. Zamawiarka Makro – MSHOP- zamówienia składamy droga elektroniczną do godziny 20:00 dlagastronomii.makro.pl/.
2. Przedstawiciel handlowy Makro- do indywidualnego ustalenia
Dostawy, działamy w systemie A-B (dziś zamówienie, jutro dostawa), dostarczamy asortyment na terenie całej Polski w systemie do 6 dni dostaw (poniedziałek- sobota). Płatności możemy dokonać gotówką lub poprzez opłacenie faktury z odroczonym terminem płatności, możliwość faktur skonsolidowanych oraz przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Mając ponad 30-letnie doświadczenie na terenie Polski oraz eksperiencje z 27 krajów, gdzie jesteśmy głównym graczem rynkowym, zachęcamy do partnerskiej i transparentnej współpracy.

Bidfood Farutex

ASORTYMENT SPOŻYWCZY
zobacz ofertę

Jesteśmy wiodącym dostawcą artykułów spożywczych na obszarze całej Polski z ponad 35-letnim doświadczeniem w obsłudze branży gastronomicznej. Niezależnie od charakteru Państwa działalności kulinarnych, wybierając nasze produkty, będziecie Państwo mogli przygotować dania z każdej kuchni – polskiej, włoskiej, azjatyckiej czy też nowoczesnej. Nasza gama produktów obejmuje ponad 7 000 pozycji, w tym zarówno produkty świeże, chłodzone, jak i suche, a także akcesoria non-food. Zapewniamy dostęp do produktów w markach własnych, które charakteryzują
się korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Oferujemy produkty z atrakcyjnymi rabatami, często sięgającymi nawet 40%! Dostosowujemy ofertę do indywidualnych potrzeb, np. oferujemy produkty idealne na specjalne okazje, takie jak rekolekcje, święta czy inne wydarzenia religijne. Dojeżdżamy
w każde miejsce w Polsce, z możliwością zrealizowania dostawy na kolejny dzień. Nasze dostawy mogą być realizowane nawet do sześciu razy w tygodniu, pod wskazany adres. Płatności można dokonać gotówką, jak i przelewem, z możliwością uzgodnienia odroczonych terminów już od pierwszego zamówienia.
Gwarantujemy najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa żywności poprzez certyfikaty ISF i HACCP. Zapewniamy Państwu dedykowanego przedstawiciela handlowego, który odpowie na wszelkie pytania, a także dopasuje ofertę do indywidualnych potrzeb. Zamówienia można składać całodobowo poprzez platformę e-bidfood.pl oraz opcjonalnie telefonicznie lub drogą mailową (w godzinach od 8:00 – 21:00).
W celu założenia konta na platformie e-bidfood.pl – wystarczy odwiedzić stronę: e-bidfood.pl lub pobrać aplikację „e-bidfood”. Podczas rejestracji prosimy o podanie numeru klienta: „KLIENT FWM”. W przypadku problemów lub pytań prosimy o kontakt pod poniższymi numerami telefonów: +48 71 661 92 20, + 48 669 981 987 lub mailowo: [email protected] (w godzinach od 8:00 – 15:00).

Kawa Zakonna

ASORTYMENT SPOŻYWCZY
zobacz ofertę

KAWA ZAKONNA od maja 2016 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Marven, która przygotowała dla zakonów w Polsce własną dystrybucję kawy ziarnistej w opakowania z zakonnym logo – dziś oferta jest dużo bogatsza. W ramach sprzedaży zapewniona jest: atrakcyjna cena, świeżo palona kawa (maksymalnie może mieć 2 miesiące od wypalenia), dedykowana obsługa, a zamówienie dostarczane jest pod wskazany adres bez dodatkowej opłaty (minimum 6 kg). Każdy, kto kupuje kawę zakonną, wspiera siostry klauzurowe: 1 zł z kilograma kawy trafia do sióstr (przekazywane przez FWM). Zamawianie kawy, ekspresów do kawy i innych produktów odbywa się poprzez dedykowaną stronę internetową: www.kawa-zakonna.pl.

Innpact

ZARZĄDZANIE OBIEKTAMI, PRZEGLĄDY, KSIĄŻKA OBIEKTU, RODO
zobacz ofertę

Wysokie ceny energii elektrycznej i gazu skłaniają do poszukiwania rozwiązań, zmniejszających ich zużycie. Audyt energetyczny budynków wskazuje miejsca wymagające modernizacji lub poprawy, które przyniosą wymierne efekty ekonomiczne. Jest on niezbędny do ubiegania się o finansowanie projektów, dotacje i pożyczki z funduszy środowiskowych.

Zespół audytorski INNPACT wypracuje i doradzi optymalne rozwiązania, zmniejszające zużycie mediów energetycznych i ograniczenie kosztów w tym systemy OZE typu system fotowoltaiczny, pompa ciepła i magazyn energii. Od 01.01.2027 zacznie obligatoryjnie obowiązywać wszystkich zarządców i właścicielu budynków c-KOB cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego. INNPACT przygotował specjalną usługę z aplikacją internetową pozwalającą.
jurysdykcjom zakonnym skompletować wymagane dokumenty, przeprowadzać przeglądy i prowadzić c-KOB.

InPost

PACZKOMATY, MASZYNY DO PACZEK, USŁUGI POCZTOWE
zobacz ofertę

INPOST jest jednym z liderów Paczkomatów w Polsce, wpisując się w treści encykliki „Laudato Sí”. Od 23.04.2021 roku obowiązuje umowa o współpracy z InPost za pośrednictwem FWM celem posadowienia Paczkomatów na gruntach należących do podmiotów zakonnych/kościelnych, z wypracowanym przez FWM wzorem umowy na potrzeby tychże podmiotów. Zainteresowanym wyślemy szczegóły po przesłaniu zapytania mailem.

Orlen Paczka

PACZKOMATY, MASZYNY DO PACZEK, USŁUGI POCZTOWE
zobacz ofertę

W ramach realizacji strategii Orlen 2030, Orlen SA rozwija działalność w zakresie odbiorów i nadawania przesyłek z wykorzystaniem automatów paczkowych. Mając na uwadze atrakcyjność terenów kościelnych, Orlen SA zaprasza do współpracy zakony i instytucje kościelne. Dzierżawa gruntu pod automaty paczkowe, zapewniać będzie stały miesięczny dochodów oraz zapewnienie potrzeb lokalnej społeczności. Posiadamy wzór umowy dla podmiotów zakonnych/kościelnych. Zainteresowanym wyślemy szczegóły po przesłania zapytania mailem​.

DPD Polska

PACZKOMATY, MASZYNY DO PACZEK, USŁUGI POCZTOWE
zobacz ofertę

DPD Pickup Station Firma DPD ma obecnie 27 00 punktów i automatów paczkowych. Autem automatu paczkowego DPD Pickup Station jest m.in. to, że nie potrzebuje ono zewnętrznego zasilania, gdyż ma wbudowany akumulator, a jeden moduł zajmuje powierzchnię ok. 1m2. Rozpoczęliśmy współpracę z DPD w marcu 2024 roku, kiedy to wypracowany został wzór umowy dla podmiotów kościelnych za pośrednictwem FWM. Zainteresowanym wyślemy szczegóły po przesłaniu zapytania mailem.

Grupa Orange Smart Energy Fotowoltaika

Mniejsze instalacje
zobacz ofertę

Mniejsze instalacje (małe, prosumenckie i mikroinstalacje): Grupa ORANGE SMART ENERGY FOTOWOLTAIKA. Pierwsze instalacje działają już w podmiotach zakonnych. Informacje i bezpośredni kontakt do firm oraz ich dedykowanych przedstawicieli poprzez maila​.

Orange

TELEFONY, INTERNET
zobacz ofertę

Pierwsze porozumienie zostało podpisane w 2017 roku. Od 01.09.2020 roku korzystamy z kolejnej oferty dla podmiotów zakonnych „ORANGE BEZLIMITU”: abonament miesięczny w kwocie 7 zł netto, umowa na 24 miesiące, który oferuje m.in.: nielimitowane połączenia do wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych w Polsce; nielimitowane rozmowy i SMS/MMS do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz międzynarodowe (wychodzące z Polski do Strefy 1); 20 GB internetu przy pełnej prędkości; aktywna ochrona antywirusowa CyberWatch (za cały okres umowy – 44,28 zł).
Specjalna, dodatkowa oferta mobilnego internetu (umowa na 24 miesiące): 50 GB za 13 zł: 100 GB za 15 PLN, 200 GB za 22 PLN, 999 GB za 29 PLN.

Oferta CyberWatch jest usługą zapewniającą ochronę danych i urządzeń łączących się z siecią. Pozwala na blokowanie podejrzanych stron internetowych oraz informuje o wykrytych próbach komunikacji ze stronami, które stanowią zagrożenie dla sieci mobilnej. Blokuje próby wyłudzenia danych z komórki i przejęcia urządzenia przez złośliwe programy.

Kancelaria Nowicki

WSPARCIE PRAWNE
zobacz ofertę

Wsparcie prawne i ekonomiczne dla domów zakonnych oraz innych podmiotów powołanych przez Kościelne Osoby Prawne. Zapraszamy do kontaktu: Kancelaria Nowicki, ul. Chałubińskiego 8, piętro 38, e-mail [email protected] lub [email protected], telefon +48 602 265 266 www.kancelarianowicki.com
● Profesjonalna obsługa prawnicza i finansowa, dostosowana do Waszych potrzeb.
● Zachowanie pełnej poufności i elastyczność w wyborze usług.
● Usługi Ryczałtowe: Stała ochrona prawna i finansowa.
● Jednorazowe Porady: Pomoc w konkretnej kwestii (RODO, PRAWO PRACY).
● Zdalne Konsultacje: Dostępność bez względu na lokalizację.
● Finanse: Zarządzanie budżetem, inwestycje, rozliczenia.
● Nieruchomości: Zakup, sprzedaż, zarządzanie. Analiza umów i kontraktów.
● Audyty Finansowe: Przygotowanie i komunikacja z audytorami.
● Optymalizacja Przychodów i Kosztów: Pomagamy zwiększyć efektywność finansową.
● Doradzamy, jak zmniejszyć koszty utrzymania i zwiększyć dochody.
● FOTOWOLTAIKA. Wspieramy obsługę umów dzierżawy gruntów. Doradzamy i rekomendujemy wiarygodne podmioty.
● Prawo Kanoniczne: Doświadczony zespół specjalistów z wieloletnią praktyką.
● Szkolenia i Rozwój: Rozwijajcie kompetencje ekonomów zakonnych.
Zaufajcie naszemu doświadczeniu. Ochrona Waszej misji i zachowanie poufności to nasza pasja. Skontaktujcie się już teraz, by omówić Wasze potrzeby. Rozwiążemy wszystkie aktualne problemy instytutów życia konsekrowanego. We współpracy z FWM planowane są cykliczne warsztaty prawne stacjonarne lub online (informacje będą rozsyłane przez FWM na bieżąco).

Ekuria.pl

PLATFORMA KONDENSUJĄCA LOGOWANIA DO USŁUG WEWNĄTRZKOŚCIELNYCH
zobacz ofertę

E-KURIA.PL – platforma dla instytucji kościelnych i parafii w Polsce System ekuria.pl to platforma stworzona dla instytucji kościelnych oraz parafii w Polsce, pełniąca rolę koncentratora logowań do różnych usług wewnątrzkościelnych. W ramach tego systemu dostępne są m.in. moduły takie jak ePismo, umożliwiająca generowanie elektronicznych dokumentów z kodem QR potwierdzającym ich autentyczność. Owocem ostatniego roku prac jest połączenie współpracy w projekcie ekuria.pl między Sekretariatem Episkopatu Polski oraz Konferencją Wyższych Przełożonych Zakonów Męskich w Polsce (system wewnętrznej korespondencji i Legitymacja zakonna (i celebret) w m-Obywatelu). Wypracowane narzędzia współpracy dają nowy obraz na działający system, umiejscawiając go centralnie w przestrzeni administracyjnej parafii i instytucji kościelnych w Polsce. Nowa odsłona systemu, dostępna dla KWPZM w Polsce, Sekretarzy oraz Ekonomów poszczególnych zakonów, umożliwia jeszcze efektywniejsze zarządzanie dokumentacją i komunikacją wewnętrzną.
W ramach systemu ekuria.pl użytkownicy mogą korzystać z wielu funkcjonalności, w tym:
● Moduł ePismo, który umożliwia tworzenie i zarządzanie elektronicznymi dokumentami z potwierdzeniem autentyczności za pomocą kodu QR.
● Integracja ponad 4 tys. parafii w programie komputerowym Fara, stworzonym przez Pana Włodzimierza Kesslera, który wspiera zarządzanie parafiami.
● System Parafio, który umożliwia składanie intencji mszalnych oraz darowizn online, co ułatwia komunikację z parafianami i wspiera procesy finansowe.
● System ankiet katechetycznych, który pozwala na zbieranie danych i opinii od katechetów.
● Wewnętrzna komunikacja między KWPZM w Polsce a Sekretarzami i Ekonomami zakonów, która usprawnia wymianę informacji i organizację działań na poziomie krajowym i międzynarodowym. Przedstawicielem tego projektu jest ks. Dawid Hulecki, kapłan Archidiecezji Warmińskiej. Bliższe informacje oraz zapytania można kierować pod adres e-mail: [email protected]

Auto-Serwis Michał Boroń

OFERTA FIAT
zobacz ofertę

Oferta skierowana jest do Instytucji zakonnych i kościelnych, osób zakonnych i duchownych oraz prowadzonych przez nie dzieł na 2025 rok.
1. Gwarancja najniższej ceny
2. Profesjonalna obsługa szyta do indywidualnych potrzeb
3. Kompleksowe świadczenie usług.
– Doradztwo w sprzedaży
– Produkt finansowy na miarę potrzeb i możliwości
– Ubezpieczenie komunikacyjne
4. Do każdego pojazdu – GRATIS:
– Darmowa dostawa pod drzwi „Door-to-Door”
– Pakiet przeglądów okresowych
5. Największy plac samochodów gotowych do odbioru „od ręki” w Polsce. Więcej informacji na stronie.

Katolicki Uniwersytet Lubelski

STUDIA PODYPLOMOWE Z ZARZĄDZANIA INSTYTUCJAMI KOŚCIELNYMI
zobacz ofertę

Równolegle studia podyplomowe lub kurs (w zależności od możliwości): zarządzanie instytucjami kościelnymi. Studia te/kurs zostały zorganizowane na mocy porozumienia o współpracy pomiędzy Katolickim Uniwersytetem Lubelskim Jana Pawła II a KWPZM w Polsce z dnia 11.01.2023 roku. Adresatami, do których skierowana jest oferta, są: ekonomowie diecezjalni i zakonni, proboszczowie, wikariusze, którzy odpowiedzialni są za określone dzieła kościelne; przełożeni domów zakonnych, dyrektorzy instytucji kościelnych, osoby świeckie zatrudnione w instytucjach kościelnych czy z nimi współpracujące, wierni świecy, którzy chcą uzyskać dodatkowe i wymagane kwalifikacje z zakresu zarządzania majątkiem kościelnym. Po zakończeniu zrodziła się potrzeba stworzenia dodatkowo oprócz studiów podyplomowych kursu tematycznego, dla które osób ze względów formalnych nie mogłyby uczestniczyć w studiach podyplomowych, bo nie mają pełnego wyższego wykształcenia. W nowej edycji zagadnienia zostaną poszerzone o sprawy kościelnych NGO-sów, pisania projektów oraz kreowania wizerunku. Zamiany te zostaną wdrożone od roku akademickiego 2024/2025.
Więcej szczegółów na: https://kandydat.kul.pl/podyplomowe/zarzadzanie-instytucjami-koscielnymi/.

TARGI KIELCE

„SACROEXPO” – Międzynarodowa Wystawa Budownictwa i Wyposażenia Kościołów, Sztuki Sakralnej i Dewocjonaliów
zobacz ofertę

Dzięki uprzejmości prezesa Andrzeja Mochonia i dyrektora Roberta Frąka podczas targów organizowane są od ponad 10 lat spotkania szkoleniowo-informacyjne dla ekonomów naszych jurysdykcji zakonnych oraz spotkania dla sekretarzy prowincjalnych, zakrystianów, administratorów obiektów kościelnych, członków Związku Wzajemności Członkowskiej św. Antoni. Są też innego rodzaju spotkania tematyczne jak np. o zero-emisyjności zakonów w duchu „Laudato Sí” (2020); o sposobach oszczędzania na prądzie i gazie w ramach funkcjonowania podmiotów zakonnych i kościelnych (2021); termomodernizacja i zielona energia, dbałość o liturgię i wystrój kościoła, obiekty kościelne i zakonne oraz jak nie dać się oszustom (2022); o kwestach energetycznych i ubezpieczeniowych dla administratorów obiektów (2023), a także bezpieczeństwie bankowym i pożarowym (2024).
W roku 2025 planowane są kolejne tego typu spotkania, zwłaszcza dotyczące praw autorskich i planów zagospodarowania przestrzennego oraz problemów związanych z ZUS-em osób duchownych. Dają one możliwość integracji, cieszą się dobrą opinią, frekwencją i zainteresowaniem zarówno sekretarzy, jak i ekonomów, a także innych uczestników. Do naszych spotkań ekonomów dołączają się chętnie siostry zakonne oraz ekonomowie diecezjalni. Każdego roku na dedykowanym stoisku FWM istnieje też możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami firm, z którymi zakony, poprzez FWM, podejmują współpracę.

Zapraszamy na SACROEXPO 2025: 2-4.06.2024.
Na targach można spotkać naszych partnerów, zapraszamy do nas.